SOP!

می گن توی اس اُ پی فرض کن باید به این دو سوال جواب بدی:

1. چرا دانشگاه ما رو انتخاب کردی؟ (با در نظر گرفتن رشته تحصیلیت)
2. ما چرا باید تو رو بپذیریم؟؟

من:
"... توانمندی های مورد محک واقع شده ام در زمینه کار گروهی و پژوهشی بخوبی نشان دهنده ی عضوِ موثر بودن من در یک تیم کرده است. چرا که با افراد تیم می توانم بطوری موثر ارتباط برقرار کنم و از جریان داده های موجود در طول پروژه، اطلاعات معنا داری استخراج کنم. این مورد یکی از بارز ترین توانمندی های من است. می فهمی! نالوطی! بفهم! اگه منو قبول نکنی اشتباه محض کردی! حالا دیگه خود دانی"

۵ نظر:

  1. ey valll!
    manam ino payam shahadat bedam:D
    kare goroohit khoobe:DD:D:D:

    پاسخحذف
  2. bayad bare bad biam az khodet recommendation letter begirammm:D

    پاسخحذف
  3. ;)
    man payammmm
    koli ham kelasdare taze/:d
    man be in sadegiya kasi recommend nemikonam ke;)

    پاسخحذف
  4. bahhh akhjooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    intori tahe SOP im in jomle ro ham ezafe mikonam ke " midoonin ki mano recomme karde???" ma`moore makhsoose haakeme bozorgggggg:d miti komon!! ehteram bogzariiddd:

    پاسخحذف