Axiom of Choice

این رو گوش بدین
Kashmir


در مورد گروهی که این آهنگ رو کار کرده جایی خوندم:
نام گروه Axiom of Choice از اصطلاح Axiom of Choice که یکی از مباحث بزرگ در ریاضیات است، به معنای اصل گزینش برگرفته شده می‌باشد.
دلیل انتخاب آن را هم رامین ترکیان اینطور بیان می‌کند:
"در دنيای رياضی که همه چيز بايد با دليل و منطق توجيه شود، يک چيز نياز به توجيه ندارد آنهم عناصری است که انتخاب می کنيم. ما هم به اين دليل که از گوشه های موسيقی دستگاهی ايران، به روش خودمان استفاده کرديم این نام را برگزیدیم. با این کار قصد داریم که همه بدانند این انتخاب آگاهانه بوده و حق هر هنرمند."

:ایکس
آقا من می خوام در مورد این اصل گزینش بیشتر بدونممممم
تا حالا چند مورد هیجان انگیز توی ریاضی کشف کردم؛ حس می کنم یکی دیگه اش اینه! آقا چند وقته من عشق ریاضی شدم:ایکس خوب استعدادم خوب جهت دهی نشده بوده دیگه:دی خیلی دوست دارم موقعیتی برام پیدا بشه که از الآن شروع کنممم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر